kundeudtalelser

Det siger vores kunder om vores transportløsninger

Med snart 30 år i branchen har vi løst mange opgaver inden for transport. Nogle var ligetil, andre var yderst komplicerede. Tilfælles havde alle disse opgaver dog, at de blev taget seriøst af os og løst på bedste vis, til gavn for vores kunder. Herunder kan du læse et par eksempler på de forskellige opgaver, vi har haft gennem tiden: hvad var kundens udfordring, hvordan vi løste den samt en udtalelse fra kunden, som samlet set gerne skulle give dig et indtryk af, hvordan vi fører vores forretning.

Baseret på Googleanmeldelser (4.4 / 5)
4.4/5

“Vi er MEGET tilfredse med det samarbejde vi har fået op at stå. I gør det virkeligt godt og TAK for det.

De 4 chauffører, vi har haft kørende de sidste par dage, har gjort det super godt på de ture, vi har sendt dem ud på. Alle 4 har vi haft kastet ud i af bruge vores håndterminaler, efter en meget kort oplærings-seance.

Samarbejdet med jeres kørselsledere er også rigtigt godt, og jeres vilje til at løse de opgaver, vi kommer med, er fantastisk!”

– Jesper Helsengreen, Terminalleder Odense / Royal Unibrew

“Vi er utrolig glade for det samarbejde, vi har opbygget med Logistik Centralen.  De tilbyder sikker og rettidig levering uanset volumen, og er altid fleksible med kort varsel. 

Vi har bl.a. brugt Logistik Centralen til at transportere nogle af vores robotteknologiske anlæg til Rigshospitalet, og dette har vi været meget tilfredse med, da serviceniveauet og sikkerheden altid er i top. 

Er man på udkig efter en professionel, serviceminded og rettidig logistikvirksomhed, så er Logistik Centralen det rette valg!”

– Allan Sloth Hansen, Head of Service / Gibotech A/S

“Som fast kunde hos Logistik Centralen, så kan jeg så absolut skrive under på, at Logistik Centralen er en af mine foretrukne leverandører/samarbejdspartnere indenfor fragtbranchen.

De har fra allerførste kontakt, vist deres kunnen og excellente service, så det falder mig ikke svært at vende tilbage til dem med mine forespørgsler på fragt.

Endvidere er de suveræne til at svare hurtigt retur, faktisk indenfor ½ time, vender de retur, da det er deres interne politik, og hvis ikke de har svar på alle spørgsmålene, finder de ud af tingene for en!

 Prismæssigt ligger de i den fornuftige ende og det er noget, vi lægger stor vægt på hos os, da prisen er altafgørende.

 Jeg har endnu aldrig oplevet, at de ikke har overholdt det, de har lovet, så tilliden er stor til Logistik Centralen.”

 – Lone Hemmingsen / AB&CO – TT BOILERS A/S 

“Logistik Centralen er mere end blot en fragtvirksomhed for os. Udover at stå for nogle af vores leverancer på henholdsvis Fyn og Jylland, så står Logistik Centralen også for at opfylde vores produkter direkte i vor kundes produktionslinje.

Denne udvidet service er vi utrolig glade for, da det gør en forskel for os, at vi både sparer tid og penge ved at have overladt opfyldningsarbejdet til Logistik Centralen. 

At lade Logistik Centralen levere til disse kunder på deres ruter, i stedet for at. vi selv skal sende en seperat bil fra København, bidrager ligeledes til en mindre miljøbelastning – det er en win-win!” 

– Sebastian Tachau, Smart Factory Logistik Team Leader / Bossard Denmark

“Lemvig-Müller bruger Logistik Centralen flere gange ugentligt, til transport af gods, som ikke passer ind i den normale drift.

Vi bliver altid mødt med godt humør og lyst til at løse opgaven, og det er vi meget glade for!

I de 12 år, hvor jeg har siddet med booking af specialtransporter, er jeg ikke blevet skuffet en eneste gang”

– Lene Thimm Hansen, Transport- og Distributionschef / Lemvigh-Müller